Nechte na hlavě

Schválně, čeho si všimnete na člověku, se kterým se setkáte, jako toho úplně prvního? Domnívám se, že skoro v každém případě obličeje. A to kvůli tomu, že podle toho poznáte, s kým máte tu čest. A možná nejen kvůli tomu, ale i třeba proto, že má zmiňovaný nebo zmiňovaná hezkou tvář. A když už se díváte na jeho nebo její obličej, určitě si všimnete i vlasů, anebo toho, pod čím je má schované. Vlasy jsou přece hned nad obličejem a tak je to logické.kluk s čepicí
A tak si prostě všimnete snadno i toho, že má ten druhý nebo ta druhá na hlavě čepici. Třeba kšiltovku. A když si lidi něčeho takového všimnou, proč by se to nevyužilo třeba k reklamním účelům?
Taková reklamní čepice Promotextile.cz tak může sloužit nejenom k tomu, aby jednomu nebyla zima na hlavu nebo aby si ji ochránil před sluncem nebo nepřízní počasí. Může posloužit i k propagování něčeho.
Je jasné, že si ji většinou nikdo nekoupí k tomu účelu, aby předváděl logo nějaké firmy nebo někoho podobného. Pokud je čepice jasně reklamní, není vhodná k prodeji. Ale když se takové reklamní čepice ze stoprocentní bavlny vyrobí a pak se někde lidem rozdají, to už je jiná. Takovou čepici nikdo nevyhodí, i když je reklamní. Taková se hodí. A nosí se.černočervená kšiltovka
Je praktická, a proto ji budou rádi nosit třeba zaměstnanci propagovaného podniku, jejich děti, členové nějakého sportovního klubu a jim podobní. Taková čapka je přímo ideální pro trávení volného času venku, je užitečná a přitom i propaguje.
A proto není vůbec špatný nápad, když pro někoho takové reklamní pokrývky hlavy pořídíte i vy, podnikatelé a zaměstnavatelé nebo někdo, kdo potřebuje dát v podobě takového kousku rádoby stejnokroje na vědomí, že existuje. Je možné si vybrat čepice šestipanelové i pětipanelové, s nastavitelnou velikostí zapínání ve formě kovové spony nebo plastového proužku, dá se tu vybírat z různých barev.
A určitě se o vás okolí dozví.